برنامه نویس

ساخت وبلاگ

[عکس: 379.png]


در هر کسب و کاری که هستید، برای رسیدن به موفقیت به زمان نیاز دارید و همانطور که از کلمه «زمان» می دانیم، این کار یعنی مدتی طول می کشد. راه های موفقیت منحصربه فرد هستند اما تاثیری که می گذارند و کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار می دهند بسیار عمیق است. 


نکته مهم این است که طراحی سایت شما چگونه سئو یا سئو سایت می شود. راهی که طراحی سایت شما از آن طریق، سئو یا سئو سایت می شود، تعداد بازدیدکنندگان و ترافیک طراحی سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد. 


[عکس: SEO%20and%20marketing%20at%20Google%20(2).png]


کلمات کلیدی طراحی سایت فروشگاهی شما در سئو سایت

منظورم از سئو سایت این است که موقع جستجو کردن توسط کاربران، طراحی سایت فروشگاهی شما با چه کلمات کلیدی ای در موتور جستجوگر پیدا می شود. با یک سئو سایت خوب می توانید دامنه این کلمات کلیدی را توسعه داده و در نتیجه امکان پیدا شدن طراحی سایت شما توسط کاربران افزایش یابد. یک راه دیگر هم، استفاده از کلمات کلیدی دوپهلو در سئو است، یعنی کلماتی در سئو سایت خودتان به کار ببرید که دو معنی می دهند. اینطوری با یک تیر دو نشان زده اید. 


طراحی سایت ها مانند طراحی مجله ها نیستند که فضای محدودی داشته باشند، پس فضای شما به اندازه مجلات محدود نیست و باید از فضایی که برای طراحی سایت در اختیار دارید نهایت استفاده را بکنید. 
از طرفی دیگر هم مجلات را در قفسه ها و کتابخانه های محدود می گذارند و می فروشند در حالیکه در فضای مجازی، قفسه های شما که همان طراحی سایت و کلمات کلیدی سئو شده طراحی سایت شماست، موتورهای جستجوگری مثل گوگل، یاهو، بینگ و نظایر اینها هستند که طراحی سایت ها نیز نقش مجلات را در این قفسه ها ایفا می کنند تا شما محصولات تان را در آن ها عرضه کنید. در حال حاضر ۹۰ درصد مردم آنچه را که می خواهند در این موتورها جستجو می کنند و می یابند. 


شما یک کسب و کار دارید و می خواهید در آن موفق شوید. پس به یک طراحی سایت نیاز دارید تا مردم با استفاده از موتورهای جستجوگر بتوانند شما را پیدا کرده و محصول شما را ببینند. یادتان باشد که قبل از داشتن یک طراحی سایت باید با موتورهای جستجوگر آشنا شده باشید. 


[عکس: SEO%20and%20marketing%20at%20Google%20(1).jpg]


نکته های مهم در سئو و پرتال ساز

حالا چگونه می توانیم یک طراحی سایت خوب داشته باشیم؟ گذاشتن یک سئو سایت یا سئوی خوب فقط قسمتی از جواب این سوال است. علاوه بر داشتن یک سئو سایت خوب، خود طراحی نیز پراهمیت است. یک طراحی سایت خوب، طراحی ای است که صرف نظر از هزینه های کارخانه، شرکت یا کسب و کارتان انجام شود. یک طراحی سایت خوب، اندکی خودخواهانه است و طراح باید آنچه را که به نظر خودش بهترین می آید انتخاب کند، به جای اینکه تمام طراحی را بر پایه نیاز مشتری، میل و یا خواسته او را در نظر بگیرد. 


نقش محتوا در سئو سایت فروشگاه ساز

یک امر مهم دیگر هم در فروشگاه ساز و هم در سئو سایت محتوای نوشتاری شماست. اگر می خواهید کلمه کلیدی طراحی سایت شما در جستجوی موتورهای جستجو نتیجه خوبی به دست آورد، خودتان بنشینید، بنویسید، ویرایش کنید و مطلب را در سایت منتشر کنید بدون اینکه از جایی کپی کرده و یا الهام بگیرید. کپی کردن، طراحی سایت شما را مثل یک درخت پاییزی در جنگل می کند که هیچکس آن را نه می بیند و نه می شنود و لطمه جدی به سئو سایت شما می زند. 


یک نکته مهم دیگر، قابل استفاده بودن سایت شماست این کار هم برای سئو و هم برای تبلیغات گوگل خیلی مهم می باشد. آیا می توانید از این طراحی سایتی که به مرحله اجرا گذاشته اید استفاده کنید و آیا کارآمد کنید و از آن در گوگل برای سایت تبلیغات بگیرید؟ آیا می توانید صفحه مد نظرتان را در تبلیغات گوگل پیدا کنید؟ آیا صفحات شما می توانند در کمترین زمان ممکن بارکذاری شوند؟ با چه سرعتی لود و بارگذاری می شوند؟ اگر پاسخ به سوالات گفته شده در بالا مطلوب نیست، طراحی سایت شما کارآمد نیست و مسلما مشتری را ناامید خواهد کرد و مشتری در اولین فرصت از سایت شما خارج خواهد شد. 


نکته دیگری که هم برای سئو و هم برای تبلیغات در گوگل پراهمیت می باشد این است که از کسب و کار خودتان و راجع به خودتان جزییاتی را در صفحه طراحی سایت خود قرار بدهید. درباره خودتان، کارتان و اگر محصولی دارید، محصولتان، در آن جا بنویسید تا مشتری شما را بشناسد. این کار به تبلیغات گوگل سایت شما نیز کمک بسیاری می کند. هنگامی که کسی شما را، کسب و کار و یا صنعت شما را در تبلیغات گوگل جستجو می کند، علاوه بر هر چیز دیگری می خواهد سابقه شما را ببیند و درباره شما بداند. درباره محصولات و هر خدمت خاصی که ارائه می دهید اطلاعات به دست بیاورد و برایش توضیح داده شود. 


نکته بعدی که درباره تبلیغات گوگل طراحی سایت فروشگاهی و بالتبع درباره سئو مهم است این می باشد که اصلا اهمیتی ندارد بودجه تبلیغاتی شما چه میزان است شما هم اکنون می توانید تبلیغات خود را در صفحه های گوگل بدون هیچ هزینه ای نمایش دهید و فقط هنگامی هزینه ای صرف می کنید که مشتری و بیننده شما وارد سایت تان گردد. 


در زمینه تبلیغات اینترنتی، به ویژه تبلیغات گوگل شرکت هایی موفق عمل هستند که به درستی هدف ها و خواسته های کسب و کارشان را عملیاتی نمایند و بتوانند با به کارگیری از سیستم تبلیغات گوگل مشتری ها و کاربران هدف شان را روانه طراحی سایت خود کنند. اجرای اصولی و درست کمپین های تبلیغات گوگل و مدیریت هزینه های آن خیلی پراهمیت است به صورتی که این کار می تواند باعث سیر افزایشی تعداد مشتریان کسب و کار شما و در نتیجه افزایش فروش تان گردد و از لحاظ سئو سایت شما را در رتبه خوبی در صفحه نخست گوگل قرار بدهد. 


[عکس: SEO%20and%20marketing%20at%20Google%20(2).jpg]

اهمیت تبلیغات فروشگاه ساز در گوگل

یکی از مزیت های تبلیغات فروشگاه ساز در گوگل در جهت سئو سایت اهمیت تبلیغ محصولات و خدمات گوگل نسبت به سایر تبلیغات است به صورتی که در تبلیغات گوگل همه کاربران هدف شما واقعی می باشند و تنها کاربرانی تبلیغ شما را مشاهده می کنند که قصد خرید محصولات شما را داشته باشند بنابراین همه جستجو ها نیز واقعی و مثبت خواهند بود و محصولات فروشگاه ساز شما به خوبی جستجو خواهند شد.


شما می توانید تبلیغات محصولات خود را در ۲۴ ساعته در موتور جستجوی گوگل نمایش دهید. از برتری های تبلیغات گوگل (Google adwords) می توان به نکته های زیر اشاره نمود که توسط شرکت سئو و طراحی سایت پرتال ساز اجرایی می شود: 


عرضه گزارشهای مستقیم از طرف گوگل با تجزیه و تحلیل واقعی از سایت شما، نظارت لحظه ای بر روی حساب های تبلیغاتی برای سوددهی و کارآیی هر چه بهتر و بیشتر، استفاده از روش ها و متدهای مخصوص به منظور پایین آوردن هزینه هر هر کلیک، توصیه محتوا و مطالب مفید تبلیغاتی پربازید به همراه واژه کلیدی مناسب برای پرتال ساز شما. 


همه آنچه که گفته شد می تواند مخاطب و مشتری بالفعل شما را تحت تاثیر قرار دهد. خلاصه اینکه در دنیای امروز، مخاطب شما آنقدر قدرت دارد که بتواند به کسب و کار شما کمک کند و یا اینکه به آن صدمه بزند. و شما هم بیشتر از همیشه قدرتمند هستید تا با داشتن یک بازار و کسب و کار خوب، بهترین باشید. بهترین باشید، با مشتری مهربان باشید و بهترین سرویس و خدمات را داشته باشید و اگر طراحی سایتی دارید، سعی کنید آن را به بهترین نحوه عرضه کنید تا بهترین به نظر برسید.


نقش تعیین کننده بهینه سازی سایت و یا سئو در نزد موتورهای جستجو

بهینه سازی موتور های جستجو (جستجوگرها) راهی برای ترویج یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدید کنندگان از موتورهای جستجو است.سئو وابسته به جنبه های مختلف، از واژه هایی که شما با استفاده از وب سایت به لینک های دیگر با کیفیت به سایت های خود در جستجوگرها می دهید دارد. " اطمینان حاصل شود که وب سایت به سادگی و به راحتی برای موتور جستجو قابل درک است"


سئو یا بهینه سازی سایت فقط در مورد "موتور" نیست بلکه در طرف مقابل اشاره به ساخت یک وب سایت به طوری که کاربران پسندند نیز دارد.


به کارگیری سئو یا بهینه سازی سایت

بخش عمده ای از ترافیک توسط موتورهای جستجو نظیر کسب و کار اصلی گوگل، بینگ و یاهو به دست می آید. با این حال، رسانه های اجتماعی و انواع دیگر از رسانه های جمعی نیز می توانند ترافیک بازدید کنندگان وب سایت خود را نزد موتورهای جستجو بالا ببرند مهم ترین راه برای اکثر کاربران اینترنت در تمام وب سایت ها بالا تر بردن محتوای با کیفیت است.


موتور جستجو "ترافیک هدفمند" افرادی را که به دنبال محتوای با کیفیت هستند را تشخیص می دهد، اگر مطالب با کیفیت شما در نزد موتورهای جستجو به خوبی شناخته شده باشد آنها قادرند آنها را تشخیص بدهند و با آنها جذب مخاطب کنند. و محتوای طراحی سایت شما را در رتبه خوبی از نتایج موتورهایشان قرار بدهند. 


واژه های جستجو شده توسط کاربران در محل جستجوها نوشته می شود تا خواسته آنها را برآورده شود حال اگر این جستجو منتهی به طراحی سایت شما شود مسلما شما در پیش آن موتور جستجو عزیز خواهد شد و ترافیم بیشتری را برای شما و طراحی سایت تان در نظر خواهد گرفت. والا اگر غیر از این باشد شما امتیازی در موتورهای جستجو پیدا نخواهید کرد همه این کارها و رسیدن به این نقطه مهم توسط بهینه سازی سایت یا همان سئو ی سایت شماا ممکن است. 


به چه علتی موتور های جستجو نمی توانند سایت تان را بدون بهینه سازی سایت یا سئو پیدا نمایند؟

موتور های جستجو دارای هوش الگوریتمی می باشند ولی هنوز به یاری شما محتاجند، موتور های اصلی همواره در حال بالا بردن فن آوری های شان در جهت پیدا کردن زیاد و بهتر سایت ها و بازتاب آن به کاربران می باشند. به هر حال ، همواره یک محدودیت در جهت نتیجه های موتور های جستجو یافت می شود. همانگونه که سئو یا بهینه سازی سایت قادر است برای شما بازدیدکننده های بیشتری را بیاورد در طرف برابرش با یک حرکت خطا بوسیله شما قادر است سایت شما را از موتور ها مخفی نماید و به صفحه های پایین تر بفرستد و شاید معرفی سایت شما را به کمترین حد تقلیل بدهد.


بهینه سازی سایت و سئو همینطور در افزایش رنگینگ سایت اثرگذاری بالایی دارد پس محتوای با کیفیت و لینک دهی ها و کینک گذاری های هدفدار سایت شما قادر است در برتری های مناسبی برای پیدا شدن سایت شما در موتورهای جستجو به همراه داشته باشد. اینترنت در حال پیشرفت به سمت رقابتی شدن می باشد بنابراین دارا بودن یک فهم درست از بهینه سازی سایت و سئو و شیوه های بالا بردن آن از نقش تعیین کننده ای برخوردار می باشد.


واژه بهینه سازی شده فروشگاه ساز شما پیچیده می باشد ولی مخاطبان آن واژه قادرند به آسانی مفهوم آن را فهم کنند. حتی کمی دانش هم در این باره می توانند تعیین کننده باشد. برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:17

فروشگاه ساز- کارهای لازمی که برای طراحی سایت فروشگاهی باید انجام دهید
حالا برای ارتباط بیشتر با کاربران و مشتری ها باید به راه های جدیدی سایت ها را طراحی کرد. طراحی سایت فروشگاهی به شرکت ها و فروشنده ها این امکان را می دهد تا کالاها و خدمات شان را به بازاریاب ها عرضه کنند و بازاریاب ها به طور شبکه ای زیر مجموعه هایی را شکل بدهند و همه خرید و فروش یا جذب بازاریاب تازه را در روی سایت انجام دهند. با به کارگیری این راه جدید در جذب بازاریاب، فضای روشن  و با کیفیتی در جهت بازایاب ها ایجاد می شود و اثر خیلی زیادی در نرخ فروش و ارسال خواهد داشت. طراحی سایت فروشگاهی در واقع برنامه نویسی پرتال خیلی پیچیده ای می باشد که تیم حرفه ای پرتال ساز قابلیت طراحی و برنامه نویسی سیستم فروشگاهی تحت وب را دارا می باشد.
اگر نیاز به یک سایت سریع و مفید دارید و به همراه آن به بازاریاب ها پورسانت می دهید باید از سرویس طراحی سایت اختصاصی فروشگاه ساز و نرم افزار ثبت سفارش آنلاین بازاریابی بهره ببرید. سایت ها سهم بسیاری در معرفی و فروش کالاهای شما دارند.

[عکس: 375.png]

شیوه های بازاریابی شبکه ای برای طراحی سایت فروشگاهی
طرح خرده فروشی
طرح یونی لول  
طراحی پورسانت حجمی
طرح استخر پاداش
هر یک از شیوه های بالا راهکارهای تازه ای را می توانند به کسب و کارتان بیفزایند و باعث بالا رفتن مقدار فروش شما به وسیله بازاریاب و اینترنت گردند.

 طراحی پرتال فروشگاهی
1. قسمت ورود و خروج امن به سیستم 
2. مسدود سازی شیوه های نفوذ و هک 
3. آمار ورود و خروج و تعداد کاربران آنلاین
4. نشان دادن خرید امروز با نمودار
5. گالری عکس کالاها
6. قسمت انتقادها و پیشنهادها
7. فرستادن پیام برای کاربرها (بازاریابی)
8. فرستادن اس ام اس های تبلیغاتی ، ایمیل ، پیام بین میز کار آنلاین در جهت کاربرها بر مبنای شرایط گوناگون سن ، جنسیت ، ناحیه جغرافیایی
9. قسمت ثبت نام در سایت و پر کردن فرم قرارداد به طور آنلاین  و فرستادم اس ام اس با محتوای مرتبط
10. دیدن سوابق خرید 
11. دیدن صورت حسابهای پرداخت شده یا لغو شده
12. پرداخت و محاسبه پروسانت بازاریاب ها 
13. قسمت کنترل ساعت پایان خرید ساعت 23:59:59 
14. تایید سفارش های غیر پرداخت الکترونیکی نظیر (کارت به کارت، واریز به حساب، پرداخت از حساب کاربری)
15. فعال سازی و غیرفعال سازی قسمت های گوناگون نظیر فروشگاه یا میزکار بازاریاب 
16. ثبت آخرین تاریخ ورود به سایت 

طراحی انبار کالا برای فروشگاه ساز
1. اضافه کردن محصول به انبار 
2. اضافه کردن عکسهای مربوطه 
3. بهینه سازی حجم عکس ها در موقع آپلود
4. اضافه کردن پارامترهای موجودی ، قیمت فروش ، مشخصات محصول ، قیمت خرید ، امتیاز محصول
5. جستجو ، آپدیت محصولات موجود، حذف یک محصول با عکسهای مربوطه
6. ارتباط انبار با موجودی کالاها جهت خرید
7. بوجود آوردن گروه بندی محصولات

 [عکس: ecommerce_web_design1.jpg]

 طراحی فروشگاه اینترنتی کالاها
1. طراحی فروشگاه یا فروشگاه ساز مربوطه به انبار و نشان دادن داده های ثبت شده در انبار با تعداد محصولات موجود 
2. ثبت سفارش کاربر آزاد یا طرح خرده فروشی با حساب کاربری بدون عضویت در شبکه 
3. قسمت پرداخت آنلاین و دیدن مبلغ بستانکاری در حساب کاربری 
4. دیدن گروه بندی محصولات
5. نشان دادن تازه ترین محصولات - پر فروش ترین محصولات - آخرین محصولات شارژ شده – نشان دادن عکس محصولات مربوطه 
6. سبد خرید - معرفی به دوستان- قسمت توضیحات 
7. صفحه بندی بر مبنای نشان دادن تعداد در صفحه
8. نشان دادن محصولات موجود یا  ناموجود
9. ثبت سفارش به وسیله راه های سنتی (کارت به کارت ، پرداخت به حساب ، خرید از حساب کاربری)
10. ثبت شیوه دریافت محصول به شیوه های گوناگون (پستی - تی باکس - باربری و غیره)

طراحی قسمت حسابداری آنلاین
1. ریز فروش محصولات پرداخت شده
2. گرفتن فایل EXCEL  از فهرست روزانه - هفتگی - ماهیانه - بازه زمانی معین
3. نشان دادن کالاهای فروش رفته با قیمت خرید بدون احتساب پورسانت و مالیات
4. چاپ خلاصه وضعیت شرکت که شامل سود –فروش می شود
5. قسمت پرداخت پروسانت و کسر آن از حساب شرکت 
6. نشان دادن باقیمانده حساب شرکت و سود ماهیانه

طراحی میز کاربری بازاریاب
1. نشان دادن سابقه های خرید
2. نشان دادن زیرمجموعه های فعال و عملکردها
3. فهرست کردن کاربرهای زیر مجموعه و نشان دادن وضعیت فعالیت با رنگ های هشدار دهنده
4. قسمت فرستادن پیام به مدیریت 
5. قسمت حسابداری پرداخت های انجام شده
6. جمع درصد حاصله از فعالیت زیرمجموعه ها
7. در صورت تعلق گرفتن به طرح پاداش حجمی نشان دادن داده های زیر مجموعه

طراحی سایت شرکت
 1. بر عکس قسمت های گوناگون نظیر فروشگاه ساز یا پرتال ساز یا میزکار، سایت هم اولویت بیشتری دارد و با داشتن گرافیکی جذاب و اثر گذار مخاطبان را به ارزیابی قسمتهای گوناگون طراحی سایت تشویق می کند این مهم در طراحی هایی که به وسیله شرکت پرتال ساز انجام شده بعد از تغییر قالب سایت از یک تم دشوار به یک تم ساده و فلت دزاین آمار باز شدن صفحه های داخلی از طریق یک بازدیدکننده دو برابر گشته است، پس طراحی گرافیکی سایت هایی که در نگاه اول دید جامعی را بایست به کاربر بدهد لازمه اش نشان دادن داده های کلی از خدمات ، قوانین ، شیوه عضویت، شیوه سفارش و غیره است در طراحی کردن رابط گرافیکی سایت از تم مشترکی با قسمت فروشگاه بهره بگیرید، طراحی رسپانسیو سایت تان از اصلی ترین قسمتهای سایت شما است از طرفی موتور جستجوگر گوگل در موقعی که برای اندکس  کردن مطالب وارد سایت می شود به فاکتور های گوناگونی نظیر سرعت لود بالا توجه بیشتری دارد.

[عکس: o.jpg]

رعایت نکته هایی برای معرفی کالای فروشگاه ساز در موتورهای جستجو
 از دید موتور جستجوگر گوگل که نقش مهمی در معرفی کالاها برای مخاطبان تازه دارد چند عامل بسیار مهم وجود دارد که باید به آنها توجه کنید: 
1. سرعت بارگذاری سایت خیلی بالا باشد به این معنی که موقع باز شدن صفحه ها به سرعت بعد از کلیک، بدون مکث سایت بالا بیاید.
2. از پلاگین های متفاوت برای پدید آوردن طرح های رسپانسیو و پویا سازی استفاده نکنید
3. همه فایل های استیل  در یک فایل باشند
4. از پروتکل  اس اس ال بهره بگیرید. این خصوصیتکه به تازگی اضافه شده از دیگر برتر های سایت هایی است که با اس اس ال  عملیات خرید ، ورود و خروج کاربران را انجام می دهند فراهم کردن امنیت از سرقت داده ها از طریق هکر ها اولویت خیلی مهمی برای طراحی سایت می باشد، بنابراین گوگل به سایت های دارای امنیت بیشتر امتیاز ویژه ای می دهد.
5. گوگل به کارگیری درست و بدون خطای  HTML,CSS  توجه ویژه ای دارد سایت هایی که اشتباه می کنند با امتیاز منفی روبرو می شوند
• در سایر قسمتهای سایت به کارگیری شیوه ای کاملا ساده و هوشمند میتواند قسمت های گوناگونی از انبارداری یا حسابداری یا فروشگاه را در بر بگیرد به طور نمونه در سایت می توان تعداد بازاریاب ها را معرفی نمود و مبالغ پرداخت شده را به صورت بروز شده نشان داد این عمل کاربران تازه ای را مشتاق می کند تا یکی از بازاریاب های شما گردند.
• گواهینامه ها ، قسمت تماس با ما ،فرستادن شکایات ، اخبار ،اسلایدر جالب بالای سایت ، عکسهای زیبا و سبک
• نشان دادن آخرین کالاها در سایت یا کالاهای شاخص دار

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 18:52

سلام خدا قوت
اگر ممکن هست بهینه سازی لینک فیلد rules از کامپوننت urlManager رو توضیح بدین

یه برنامه نویس دنیاش کدنویسی هست

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 203 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 6:41

سلام وقت بخیر
میخواستم که درباره header در php توضیح بدین
که این بسته ها چه کارهایی انجا میده
یک جایی خوندم که این headerها باید دربالاترین خط در صفحه قرار بگیرن
خود سایت http://php.net/manual/en/function.header.php
یک سری مثال داره - غیر از این موارد کارهایی دیگه ای هم هست که بشه با header انجام داد ؟

یه برنامه نویس دنیاش کدنویسی هست

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 6:41

سلام وقت بخیر
امکانش هست که کاربر چند تا فیل رو انتخاب کنه زمان دانلود فایل ها توی یک پکیج zip شده قرار بگیرن ؟

یه برنامه نویس دنیاش کدنویسی هست

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 6:41

سلام.
 اگر که بیشتر از یک پارامتربخواهیم برای کنترلر  ارسال کنیم چطوری  باید ruleهای urlmanager  را بنویسیم که prettyUrl باشه؟
برای یک پارامتر اینطوری نوشتم ولی نمیدونم چطوری برای بیشتر از یک پارامتر توسعه اش بدم         
    'urlManager' => [
       'class' => 'yiiwebUrlManager',
      'enablePrettyUrl' => true,
      'showScriptName' => false,
      'rules' => [
                '<controller:w+>/<id:d+>' => '<controller>/view',
                '<controller:w+>/<action:w+>/<id:d+>' => '<controller>/<action>',
                '<controller:w+>/<action:w+>' => '<controller>/<action>',
                'login'=>'site/login'
           ],
       ],
برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 2:17

سلام
من کد search با php میخوام هرچقدر هم گشتم چیز مناسبی پیدا نکردم
اگر میشه با نمایش یک مثال راهنماییم کنید
برای نوشتن کد سرچ

با تشکر

تشکر شده توسط:

درمورد مشکلتون بیشتر توضیح بدین. در کل باید از دستور LIKE استفاده کنید. برای مثال، میخواین رکوردهایی که داخل فیلد name کلمه ali دارن رو پیدا کنید:
SELECT * FROM `users` WHERE (`useame` LIKE '%ali%')

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 19:54

سلام میشه با برنامه ای اندروید ایمیل اتومات وبه صورت مستقیم ارسال کرد ؟؟؟مثلا موقه کدنویسی 2تا ادرس ایمیل به برناممون بدیم که هرکجا نیاز شد واون شرط برقرارشد ایمیل اتومات ومستقیم بدون دخالت کاربر ارسالشه به ادرس ایمیل
بعض دوستان میگن نمیشه  باید یه هاست داشته باشی تا از اونجا ایمیل ارسال شه
ولی من چند برنامه ای دیدم که وقت روی گوشی نصب میشه برای ارسال ایمیل 2 تا ادرس ایمیل میخواد وایمیل ارسال میشه بدون دخالت کاربر
ممنون میشم در این مورید توضیح بدین که چگونه هست این ارسال ایمیل در اندروید

تشکر شده توسط:

میتونید با اکانت Gmail خودتون و ازطریق SMTP ارسال کنید. درمورد Send SMTP emails with Android تحقیق کنید.

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 19:54

سلام ،   وقت بخیر ! همونطور که می دونید  چند وقتی هست که  برای اپلود  برنامه در بازار ، اون برنامه باید کلید شخصی برنامه نویس امضاء شده باشه ، مشکلی که دارم اینکه
من یک سال قبل که برنامه اپلود کردم اصلا نیازی به این کلید نبود و  برنامه رو بدون امضاء فرستادم ، الانکه میخوام اپلود کنم  یه خطایی صادر میشه که نسخه جدید با کلید قبلی سازگار نیست و ...
به نظرتون چطور باید   این مشکل ناسازگاری کلیدها رو حل کنم، میخوام با همون  package name قبلی ، نسخه جدید رو  اپلود کنم

تشکر شده توسط:

از قسمت پشتیبانی توی پنل توسعه‌دهندگان، تیکت بگذارین. بهتون ایمیل میزنن.

توسعه‌دهنده گرامی، کلید برنامه‌ها فایلی شخصی است و فقط در اختیار توسعه‌دهنده برنامه قرار دارد و در این زمینه کاری از دست ما ساخته نیست.

در صورتی که امکان‌پذیر است برنامه را با همان کلید دیباگ قبلی امضاء و روی بازار بارگذاری نمایید.

_
ظاهرا"  کاری از دست اونا بر نمیاد

تشکر شده توسط:

میتونین درخواست بدین (البته اگه قبول کنن) که برنامه قبلی از بازار حذف بشه و بتونین جدید رو ثبت کنید. البته بعید میدونم بشه. میتونید برنامه رو تحت عنوان نسخه 2 آپلود کنید (یعنی اسم پکیج و برنامه رو تغییر بدین.

تشکر شده توسط:

(1 ساعت قبل)ADMIN نوشته: میتونین درخواست بدین (البته اگه قبول کنن) که برنامه قبلی از بازار حذف بشه و بتونین جدید رو ثبت کنید. البته بعید میدونم بشه. میتونید برنامه رو تحت عنوان نسخه 2 آپلود کنید (یعنی اسم پکیج و برنامه رو تغییر بدین.


بابت راهنمایی ممنونم ، چون نسخه قبلی 400 دانلود داشت  موقع سرچ بین برنامه های دیگه سریعتر دیده می شد . همونطور که خودتون هم گفتین تنها راحلش اپلود با نام جدید هست . ولی موضوعی که منو به شدت کنجکاو  کرده این بود که  چرا شما فکر می کردین مسول بازار  می تونه کلید شخصی رو برام بفرسته (به احتمال زیاد من منظور شما رو اشتباه برداشت کرده بودم )

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 20:27

سلام
چطوری میشه با استفاده از وب سرور آپاچی مثل برنامه های معمولی PHP به لاراول دسترسی داشت؟ منظورم از طریق Localhost هست چون همه جا با وب سرور داخلی خود لاراول(۸۰۰۰) دارند اجرا میکنن

تشکر شده توسط:

فرقی نداره. شما توی پوشه /var/www/html کپی کنید و با همون روش عادی بخونید:
localhost/laravel/public

تشکر شده توسط:

فقط باید این نکته رو حواستون باشه تو حالت عادی باید mod_rewrite آپاچی رو فعال کنید وگرنه نمیتونید به صفحات دیگه به غیر از صفحه اصلی دسترسی پیدا کنید

موفقیت، نتیجه تشخیص درست است؛ تشخیص درست، نتیجه تجربه است؛ تجربه نیز اغلب نتیجه تشخیص نادرست است.

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 20:27

من برای نمایش اطلاعات وارد شده در دیتابیش توسط کاربرا در لیست ویو یک کامپوننت نوشتم که میاد و مقدار itemView در لیست ویو رو میگیره که یک فایل با پسوند twig هست . حالا چطوری کامپوننت رو داخل فایل twig فراخونی کنم که یک ابجکت جدید بسازه و شروع کنه به چیدن اجزای نمایش در فایل twig
اصلا مسیری که رفتم درست است؟

تشکر شده توسط:

بطور کلی متغیرهایی که براش میفرستین اگه بصورت شئ باشن میتونید با . کار کنید. در کل بدون دیدن کدتون نمیشه راهنمایی کرد.

تشکر شده توسط:

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 20:27

[عکس: divar.jpg]

در این پست می پردازیم به بررسی سئو سایت متفاوت دیوار …
پیشنهاد می کنم حتما تا پایان این مقاله با بنده باشید.حرف های زیادی من باب پیشرفت چشمگیر سایت دیوار برایتان دارم …
برای اینکه بیشتر بتونیم درمورد همه جوانب پیشرفت این سایت صحبت کنیم زودتر می رویم سراغ اطلاعات آماری سئو سایت دیوار :
تاریخ تحلیل : 8 تیر 1395
اطلاعات آماری
رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 1035
رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 13
پیج رنک گوگل :  3
امتیاز سئو جهانی : 77%
تعداد بک لینک : حدود 900 لینک
عمر دامنه : حدود 10 سال ثبت شده است اما این دیوار آن دیوار ابتدایی نیست !
محل سرور : ایران
رتبه محتوای بی ارزش : 15.60% که عالی است
میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 11.84 که عالی است
میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 12:36 دقیقه که عالی است
میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 385
میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 4383
میزان محبوبیت تویتر :   0
اطلاعات تحلیلی
– زبان برنامه نویسی این سایت Python می باشد و از Ajax در طراحی سایت استفاده شده است که در سرعت بارگزاری سایت تاثیر مثبتی دارد.
– این سایت علاوه بر دارا بودن اپلیکیشن مخصوص موبایل، برای موبایل بهینه سازی هم شده است و محیط موبایلی مناسبی در اختیار کاربران می گذارد.
–  سایت مپ این سایت به صورت دستی ساخته شده و به خوبی در robots.txt به موتورهای جستجو معرفی شده است.
– از تگ تاثیر گذار h1 در صفحات دسته بندی و آگهی سایت برای عناوین و از تگ h2 برای سایر دسته بندی های سایت استفاده شده است که واقعا عالی است.
– در کد نویسی قالب از میکروفرمت Schema.org به خوبی استفاده شده است که موجب SERP CTR بیشتر می شود.
– سه فاکتور تاثیرگذار Bounce Rate ،Daily Pageviews per Visitor  و Daily Time on Site در این سایت در وضعیت عالی به سر می برند که این خود در گوگل تاثیر دارد.
– با توجه به این که پست های این سایت توسط آگهی دهندگان نگاشته می شود عناوین و محتوای پست ها بهینه نمی باشند و بحث تولید کلمات کلیدی در این سایت انجام نمی شود .
– این سایت دارای تگ keywords نبوده و عملا برای موتورهای جستجوگری مثل یاهو ارزش زیادی قائل نشده است.
– در تگ description اکثر صفحات دسته بندی تنها یک عبارت درج شده است که شامل عنوان دسته بندی و شهر انتخابی میباشد . همچنین این متا تگ در صفحات آگهی با 25 کلمه اول محتوای پست پر شده است . به طور کلی محتوای موجود در تگ description این سایت بسیار ضعیف هستند و اصلا بهینه سازی نشده اند که عملا با توجه به انتشار آگهی ها توسط افراد بی اطلاع از علم سئو نمی توان انتظار بهینه سازی در این بخش را داشت.
– یکی از مواردی که در سایت دیوار دیده می شود حل مشکل 404 پس از حذف آگهی ها می باشد . این مساله با درج حروف و اعداد رندوم در آدرس دهی آگهی ها علاوه بر حل این مساله باعث افزایش time on site نیز می شود .
–  چیدمان مطالب در بخش های مختلف دسته ها کامل بهینه شده است و دسترسی کاربران به بخش های مختلف سایت به راحتی و با سرعت بالا انجام می شود .
–  در اکثر تصاویر این سایت از تگ های مهم  alt و title  استفاده نشده است که برای این مهم میشد تمهیداتی اندیشید.
– در الگوریتم های گوگل سطح رضایت کاربران از سایت بسیار مهم می باشد. در دیوار نیز اکثر مواردی که از یک سایت کاربرپسند انتظار میرود رعایت شده است . این سایت  قطعا User Friendly می باشد و موارد زیر در آن دیده می شود :
   ساده بودن و راحتی کار با سایت باعث شده است که بدون هیچ مهارتی همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند .
   از تبلیغات بنری و آگهی های Pop-up که برای بازدیدکنندگان آزاردهنده می باشد خبری نیست.
   جهت درج و ویرایش آگهی ها نیازی به عضویت در سایت نمی باشد که این امر از نگاه کاربران مزیت های زیادی دارد .
   دارای اپلیکیشن اندروید اختصاصی می باشد و اکثر بازدیدکنندگان از این نرم افزار استفاده می کنند .
   جستجوی سریع و آسان بین خدمات و آگهی های سایت و امکان انتشار آگهی در شبکه های اجتماعی و نیز ارسال گزارش به مدیریت رابط کاربری فوق العاده ای در این سایت رقم زده است .
در کل باید بگوییم سرعت بالا و یوزرفرندلی بودن سایت و ساخت لینک های منحصربفرد رمز موفقیت این سایت در بحث سئو سایت است.
از سئو و وضعیت مجازی سایت بزرگ دیوار که بگذریم به جنبه های مختلف دیگری از این تجارت متفاوت و سود ده خواهیم رسید.
تجارتی که تیمی فوق العاده آن را مدیریت می کنند.جوانانی که به ایده های متفاوتی جلو آمدند و فعلا توانستن را صرف کردند نه فقط خواستن را! مجموعه دیوار در این سالهای رکود وحشتناک اقتصادی به شکل شگرفی کارآفرینی کرده و شغل و تخصص صدها هزار نفر ایرانی را متحول کردند .
بنده به شخصه دست این مدیران توانمند را می بوسم و امیدوارم همواره در زمینه فعالیت های خود روز به روز موفق تر باشند.دیوار فقط یک سایت نیست.دیوار یک تجارت موفق در دنیای مجازی است که باید الگو قرار گیرد.
از اسم دامنه گرفته تا شعارهای تبلیغاتی دیوار باعث شده این برند همواره دهان به دهان بچرخد و همه به هم آن را توصیه کنند و در این میان سایت های رقیب حتی با صد ها میلیون هزینه تبلیغات به گرد پای این سایت هم نه رسیده اند و نه خواهند رسید.
هنوز خیلی حرف دارم از این سایت بزرگ اما این پست کشش این همه فریاد مرا ندارد.
دیوار، ممنونم …
_____________________________
لطفا توجه فرمایید :
لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.

منبع : نیو سئو - امیر قمصری

- - , .
.

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 3:10

سلام قبلا یه سوال پرسیده بودم لینک در تکمیل اون سوال اینو مطرح میکنم.
من وقتی میخوام صفحه بندی کنم بجای 7 تا نتیجه 9 تا میاره اینم کد من.

زمانی که

$_GET['email']

رو ست میکنم این مشکل پیش میاد
$criteria = new CDbCriteria;
$criteria->with = array('orders');
if(!empty($_GET['itemperpage'])){ $itemperpage = $_GET['itemperpage']; }else{ $itemperpage = $this->settings['itemperpage']; }
if(!empty($_GET['email'])){ $email = CHtml::encode($_GET['email']); if($user = Users::model()->findByAttributes(array('email'=>$email))){ $criteria->together = true; $criteria->distinct = true; $criteria->addColumnCondition(array('orders.user_id'=>$user->id)); }
}
$totalProducts = count(Products::model()->findAll($criteria));
$totalPages = ceil($totalProducts / $itemperpage);
$page = max(1, intval($page));
$criteria->limit = $itemperpage;
$criteria->offset = ($page - 1) * $itemperpage;
$products = Products::model()->findAll($criteria);

ضمنا از 9 تا 2 تاش تکراریه

تشکر شده توسط:

چون جوین زدین ممکنه برای یه رکورد، اونطرف بیش از یک رکورد وجود داشته باشه و درنتیجه تعداد رکوردهایی که برمیگردونه بیشتر میشه.

چیکار کنم راهش چیه؟

تشکر شده توسط:

باید با کمک with و همون ریلیشن STAT خروجی رو بگیرین تا برای هر کاربر یک رکورد برگرده.

تشکر شده توسط:

ریلیشن STAT رو میشه داخل model نزارم و بین کدهای کنترولی درج کنم؟ چون ممکنه فیلترهای مورد نظرم یه موقع دو تا باشه یا یه موقع یکی.

تشکر شده توسط:

- - , .
.

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 3:10

با سلام خدمت اساتید محترم 
ببخشید اصولا واسه تغییر دسترسی کاربر از وبسایت از روش مسدود کردن ای پی کاربر استفاده میشه و این به راحتی میشه دورش زد با تغییر ای پی 
ایا روشی دیگه هست که قابل دور زدن نباشه ؟
به عنوان مثال سخت افزار کاربر رو شناسایی کرد و اونو بن کرد 
ممنون میشم کمکم کنید چون یکی از بزرگترین مشکلات بنده هست :|

سرم را خم نمیکنم 

حتی اگر سقف آسمان از قامتم کوتاه تر باشد Heart

تشکر شده توسط:

فکر نمیکنم هیچ راه ساده ای وجود داشته باشه.
بهتره صورت مسئله رو تغییر بدهید.

وبلاگ من
System.out.PrintLn("Say to Prof.James Gosling Java Never Dies ! I HATE Microsoft and its Technologies ! ");

تشکر شده توسط:

به هیچ عنوان توی PHP یا هیچ زبان سمت سرور دیگه (حتی توی زبانهای سمت کلاینت مثل JavaScript و...) به هرگونه اطلاعاتی که جزو حریم خصوصی کاربر محسوب بشه و منجر به احراز هویت نهایی اون بشه دسترسی ندارین. مواردی مثل IP و... مشکلی نداره ولی به چیزهایی مثل MAC Address یا شناسه سخت‌افزاری و... حتی فکر هم نکنید چون خلاف قوانین پروتکل‌های وب هست.

تشکر شده توسط:

اگه واقعاً براتون این موضوع اهمیت داره میتونید نمایش بخشهای موردنظرتون از سایت رو محدود به کاربران کنید و اونوقت کاربر مربوطه رو محروم کنید. برای اینکه موتورهای جستجو هم مطالب رو ایندکس کنن میتونید یک نسخه که برای کاربر مناسب نباشه ازنظر نمایشی (یعنی با CSS و... همه مطالب رو کنار هم نشون میدین و هیچ استایل و عکسی لود نمیشه یا کارهایی از این دست) برای موتور جستجو آماده کنید که مطالب اون رو ایندکس کنه.

تشکر شده توسط:

- - , .
.

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 3:10

درود
من یک مشکلی در کار با چک باکس های گروهی دارم که زمان ویرایش نمی تونم چکدشون کنم..
این کد تولید چک باکس :
 <div class="col-md-8">
<?php
$roles=$model->getAllRoles();
foreach($roles as $k=>$v) :
?>
<div class="panel panel-default"> <div class="panel-heading">
<h3 class="panel-title"><?= $k ?></h3> </div> <div class="panel-body">
<?php
print_r($v);
exit;
foreach($v as $item)
echo Html::checkBoxList("items[{$item['name']}]",$item['checked'],['label'=>$item['label']]);
// echo Html::checkBoxList("items[{$item['name']}]",$model->getSelectedPermissions(),['label'=>$item['label']]);
// echo Html::checkBoxList("name",['name',],['label'=>'salam']);
?> </div>
</div>
<?php endforeach; ?>
<?php ActiveForm::end(); ?>
</div>
این هم کد تولید چک باکس در مدل:
 public function allRoles()
{
retu [
'post'=>[
['name'=>'view_post','checked'=>0,'label'=>'View Post'],
['name'=>'add_post','checked'=>0,'label'=>'Add Post'],
['name'=>'delete_post','checked'=>0,'label'=>'Delete Post'],
['name'=>'update_post','checked'=>0,'label'=>'Update Post'],
],
'category'=>[
['name'=>'view_category','checked'=>0,'label'=>'View Category'],
['name'=>'add_category','checked'=>0,'label'=>'Add Category'],
['name'=>'delete_category','checked'=>0,'label'=>'Delete Category'],
['name'=>'update_category','checked'=>0,'label'=>'Update Category'],
],
'comment'=>[
['name'=>'view_comment','checked'=>0,'label'=>'View Comment'],
['name'=>'add_comment','checked'=>0,'label'=>'Add Comment'],
['name'=>'delete_comment','checked'=>0,'label'=>'Delete Comment'],
['name'=>'update_comment','checked'=>0,'label'=>'Update Comment'],
],
'user'=>[
['name'=>'view_user','checked'=>0,'label'=>'View User'],
['name'=>'add_user','checked'=>0,'label'=>'Add User'],
['name'=>'delete_user','checked'=>0,'label'=>'Delete User'],
['name'=>'update_user','checked'=>0,'label'=>'Update User'],
],
];
}
public function getAllRoles()
{
$roles=$this->allRoles();
$sql="select * from `auth_item_child` where `parent`='{$this->name}'";
$items=yii::$app->db->createCommand($sql)->queryAll();
foreach($roles as $k1=>$v1)
{
foreach($v1 as $k2=>$v2)
{
foreach($items as $ik=>$iv)
{
if($iv['parent']==$this->name && $v2['name']==$iv['child'])
{
$roles[$k1][$k2]['checked']=1;
}
}
}
}
retu $roles;
} 
پارامتر دوم ایجاد چک باکس ها رو باید به چه صورتی وارد کنیم تا چک باکس های ساخته شده در زمان ساخت چکد شوند...؟
باتشکر

- - , .
.

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 0:46

سلام قبلا یه سوال پرسیده بودم لینک در تکمیل اون سوال اینو مطرح میکنم.
من وقتی میخوام صفحه بندی کنم بجای 7 تا نتیجه 9 تا میاره اینم کد من.

زمانی که

$_GET['email']

رو ست میکنم این مشکل پیش میاد
$criteria = new CDbCriteria;
$criteria->with = array('orders');
if(!empty($_GET['itemperpage'])){ $itemperpage = $_GET['itemperpage']; }else{ $itemperpage = $this->settings['itemperpage']; }
if(!empty($_GET['email'])){ $email = CHtml::encode($_GET['email']); if($user = Users::model()->findByAttributes(array('email'=>$email))){ $criteria->together = true; $criteria->distinct = true; $criteria->addColumnCondition(array('orders.user_id'=>$user->id)); }
}
$totalProducts = count(Products::model()->findAll($criteria));
$totalPages = ceil($totalProducts / $itemperpage);
$page = max(1, intval($page));
$criteria->limit = $itemperpage;
$criteria->offset = ($page - 1) * $itemperpage;
$products = Products::model()->findAll($criteria);

ضمنا از 9 تا 2 تاش تکراریه

تشکر شده توسط:

- - , .
.

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 201 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 1:22

[عکس: divar.jpg]

در این پست می پردازیم به بررسی سئو سایت متفاوت دیوار …
پیشنهاد می کنم حتما تا پایان این مقاله با بنده باشید.حرف های زیادی من باب پیشرفت چشمگیر سایت دیوار برایتان دارم …
برای اینکه بیشتر بتونیم درمورد همه جوانب پیشرفت این سایت صحبت کنیم زودتر می رویم سراغ اطلاعات آماری سئو سایت دیوار :
تاریخ تحلیل : 8 تیر 1395
اطلاعات آماری
رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 1035
رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 13
پیج رنک گوگل :  3
امتیاز سئو جهانی : 77%
تعداد بک لینک : حدود 900 لینک
عمر دامنه : حدود 10 سال ثبت شده است اما این دیوار آن دیوار ابتدایی نیست !
محل سرور : ایران
رتبه محتوای بی ارزش : 15.60% که عالی است
میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 11.84 که عالی است
میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 12:36 دقیقه که عالی است
میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 385
میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 4383
میزان محبوبیت تویتر :   0
اطلاعات تحلیلی
– زبان برنامه نویسی این سایت Python می باشد و از Ajax در طراحی سایت استفاده شده است که در سرعت بارگزاری سایت تاثیر مثبتی دارد.
– این سایت علاوه بر دارا بودن اپلیکیشن مخصوص موبایل، برای موبایل بهینه سازی هم شده است و محیط موبایلی مناسبی در اختیار کاربران می گذارد.
–  سایت مپ این سایت به صورت دستی ساخته شده و به خوبی در robots.txt به موتورهای جستجو معرفی شده است.
– از تگ تاثیر گذار h1 در صفحات دسته بندی و آگهی سایت برای عناوین و از تگ h2 برای سایر دسته بندی های سایت استفاده شده است که واقعا عالی است.
– در کد نویسی قالب از میکروفرمت Schema.org به خوبی استفاده شده است که موجب SERP CTR بیشتر می شود.
– سه فاکتور تاثیرگذار Bounce Rate ،Daily Pageviews per Visitor  و Daily Time on Site در این سایت در وضعیت عالی به سر می برند که این خود در گوگل تاثیر دارد.
– با توجه به این که پست های این سایت توسط آگهی دهندگان نگاشته می شود عناوین و محتوای پست ها بهینه نمی باشند و بحث تولید کلمات کلیدی در این سایت انجام نمی شود .
– این سایت دارای تگ keywords نبوده و عملا برای موتورهای جستجوگری مثل یاهو ارزش زیادی قائل نشده است.
– در تگ description اکثر صفحات دسته بندی تنها یک عبارت درج شده است که شامل عنوان دسته بندی و شهر انتخابی میباشد . همچنین این متا تگ در صفحات آگهی با 25 کلمه اول محتوای پست پر شده است . به طور کلی محتوای موجود در تگ description این سایت بسیار ضعیف هستند و اصلا بهینه سازی نشده اند که عملا با توجه به انتشار آگهی ها توسط افراد بی اطلاع از علم سئو نمی توان انتظار بهینه سازی در این بخش را داشت.
– یکی از مواردی که در سایت دیوار دیده می شود حل مشکل 404 پس از حذف آگهی ها می باشد . این مساله با درج حروف و اعداد رندوم در آدرس دهی آگهی ها علاوه بر حل این مساله باعث افزایش time on site نیز می شود .
–  چیدمان مطالب در بخش های مختلف دسته ها کامل بهینه شده است و دسترسی کاربران به بخش های مختلف سایت به راحتی و با سرعت بالا انجام می شود .
–  در اکثر تصاویر این سایت از تگ های مهم  alt و title  استفاده نشده است که برای این مهم میشد تمهیداتی اندیشید.
– در الگوریتم های گوگل سطح رضایت کاربران از سایت بسیار مهم می باشد. در دیوار نیز اکثر مواردی که از یک سایت کاربرپسند انتظار میرود رعایت شده است . این سایت  قطعا User Friendly می باشد و موارد زیر در آن دیده می شود :
   ساده بودن و راحتی کار با سایت باعث شده است که بدون هیچ مهارتی همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند .
   از تبلیغات بنری و آگهی های Pop-up که برای بازدیدکنندگان آزاردهنده می باشد خبری نیست.
   جهت درج و ویرایش آگهی ها نیازی به عضویت در سایت نمی باشد که این امر از نگاه کاربران مزیت های زیادی دارد .
   دارای اپلیکیشن اندروید اختصاصی می باشد و اکثر بازدیدکنندگان از این نرم افزار استفاده می کنند .
   جستجوی سریع و آسان بین خدمات و آگهی های سایت و امکان انتشار آگهی در شبکه های اجتماعی و نیز ارسال گزارش به مدیریت رابط کاربری فوق العاده ای در این سایت رقم زده است .
در کل باید بگوییم سرعت بالا و یوزرفرندلی بودن سایت و ساخت لینک های منحصربفرد رمز موفقیت این سایت در بحث سئو سایت است.
از سئو و وضعیت مجازی سایت بزرگ دیوار که بگذریم به جنبه های مختلف دیگری از این تجارت متفاوت و سود ده خواهیم رسید.
تجارتی که تیمی فوق العاده آن را مدیریت می کنند.جوانانی که به ایده های متفاوتی جلو آمدند و فعلا توانستن را صرف کردند نه فقط خواستن را! مجموعه دیوار در این سالهای رکود وحشتناک اقتصادی به شکل شگرفی کارآفرینی کرده و شغل و تخصص صدها هزار نفر ایرانی را متحول کردند .
بنده به شخصه دست این مدیران توانمند را می بوسم و امیدوارم همواره در زمینه فعالیت های خود روز به روز موفق تر باشند.دیوار فقط یک سایت نیست.دیوار یک تجارت موفق در دنیای مجازی است که باید الگو قرار گیرد.
از اسم دامنه گرفته تا شعارهای تبلیغاتی دیوار باعث شده این برند همواره دهان به دهان بچرخد و همه به هم آن را توصیه کنند و در این میان سایت های رقیب حتی با صد ها میلیون هزینه تبلیغات به گرد پای این سایت هم نه رسیده اند و نه خواهند رسید.
هنوز خیلی حرف دارم از این سایت بزرگ اما این پست کشش این همه فریاد مرا ندارد.
دیوار، ممنونم …
_____________________________
لطفا توجه فرمایید :
لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.

منبع : نیو سئو - امیر قمصری

- - , .
.

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 213 تاريخ : جمعه 25 تير 1395 ساعت: 22:33

سلام
من اندروید 6 دارم (23) و جنی موشن
با کد زیر دیتایس رو میسازم

  String dir= Environment.getExtealStorageDirectory().getAbsolutePath()+"/database/";
        Log.i("log",dir);
       new File(dir).mkdirs();
       
        db=SQLiteDatabase.openOrCreateDatabase(dir+"student.sqlite",null);
و پرمشن رو هم توی مینفست ست کردم

    <uses-permission android:name="android.permission.WRITE_EXTERNAL_STORAGE"/>
ولی باز وقت اجرای برنامه کرش می کنه
البته روی لینوکس هستم و شاید پرمیشن ایجاد فایل رو نداشته باشم
راه حلی نداره ؟ برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 23:48

سلام دوستان
آیا لاراول همچین قابلیت هایی داره؟

×امکان پیاده سازی چندزبانی سایت
×تغییر تم سایت 
× ساختن ویجت مشابه Yii

تشکر شده توسط:

- - , .
.

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 16:27

با سلام،

با توجه به این که از Splash Screen برای آماده سازی برنامه استفاده میشه گذاشتن Timer به نظر من کار اشتباهیست مگر اینکه فقط بخواهید برند و لوگو خودتون رو نشان بدهید و چند ثانیه وقت کاربر رو بگیرید که برخلاف اصول UX هست و کاربر بعد از مدتی از این اتلاف وقت خسته میشه

حالا سوال اینجاست :

اگر بخواهیم برای آماده سازی برنامه از AsyncTask استفاده کنیم توی doInBackground کار های آماده سازی رو انجام بدیم و در onPostExecute کاربر رو با Intent به صفحه اصلی برنامه ببریم از لحاظ کد نویسی (Poor Coding) حساب میشه؟

من با این روش میخواستم سرویس پوشه (Pushe.co) رو Initialize کنم که برنامه کرش کرد و توی لاگ کت هم هیچی ننوشت

راهی برای این که هم برنامه رو آماده سازی کنیم هم از آماده سازی برنامه مطمئن بشیم و هم به محض آماده شدن به صفحه اصلی بریم؟

کد پیوست شد

فایل‌های پیوست تصاویر بندانگشتی
   

تشکر شده توسط:

- - , .
.

برنامه نویس...
ما را در سایت برنامه نویس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی prog بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 14:06